Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
8,00 - 17,00 hod.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
 
 
  1. Úvod
  2. Často kladené otázky
Neobdržel jsem potvrzení objednávky. Kde je problém?

Mohlo nastat několik situací. Buď jste špatně zadali vaší e-mailovou adresu a potvrzení vám tak nemohlo být doručeno, nebo jej váš e-mailový klient přesunul do složky Spam a nebo jste objednávku správně neodeslali. Pokud jste si jisti, že ani jedna z těchto možností nenastala, kontaktujte nás: 

info@gastrokuchyne.cz

Kdy bude má objednávka doručena?

Zde záleží na tom, zda objednávka obsahuje pouze produkty "Ihned k odeslání" a nebo také produkty "Skladem". Produkty "Skladem" jsou v našem externím skladu a je třeba je připravit k expedici, objednávku tak odesíláme většinou do dvou, maximálně tří dnů. Ostatní objednávky expedujeme okamžitě, nejpozději však do 48 hodin.

V mé objednávce jsem nenašel fakturu, můžete mi ji poslat?

Fyzické kopie faktur nezasíláme, šetříme naše lesy. Fakturu v elektronické formě byste ale již měl mít ve vaší e-mailové schránce . Pokud ne určitě se nejprve podívejte do SPAMU.Faktura se odesílá pouze elektronicky 5-7 dnů po odeslání zboží . Pokud jste fakturu přesto neobdrželi kontaktujte nás na emailu: info@gastrokuchyne.cz

Mohu svou objednávku po odeslání ještě nějak upravit?

Ano, ale pouze v případě, že ještě nebyla odeslána. Pro jakékoliv změny v objednávce nás kontaktujte na 731 176 899 a nebo na e-mailu info@gastrokuchyne.cz

Mohu svou objednávku stornovat?

Ano, ale pouze v případě, že ještě nebyla odeslána. Pro stornování objednávky nás kontaktujte

na  731 176 899a nebo na e-mailu info@gastrokuchyne.cz

Mohu si své zboží na prodejně vyzvednout kdykoliv?

To bohužel není možné. Mnoho produktů je potřeba totiž nejprve dovézt z našeho skladu. Vždy proto prosím vyčkejte na e-mail / sms upozornění o tom, že si můžete svou objednávku vyzvednout. Vždy tedy vyčkejte na sms, že vaše objednávka je připravena k vyzvednutí.

Co znamenají pojmy "Ihned k odeslání" a "Skladem" u skladové dostupnosti produktů?

Produkry označeny jako "Ihned k odeslání expedujeme okamžitě, při zvýšeném počtu objednávek však nejpozději do 48 hodin. Objednávky obsahující alespoň jeden produkt označená "Skladem" expedujeme druhý den, při zvýšeném počtu objednávek však nejpozději do 72 hodin. Je to dáno tím, že tyto produkty máme v externím skladu a je nutné je na expedici připravit.

Jaké mám možnosti platby?

Náš e-shop nabízí standardní typy plateb. Buď můžete zaplatit bankovním převodem, dobírkou při převzetí zásilky a nebo v hotovsti při osobním odběru na adrese sídla společnosti.

Jaké jsou údaje pro platbu převodem?

číslo účtu: 255500904/0300 (ČSOB Banka)
VS: vyčkejte na zálohovou fakturu 

pokud objednávka spěchá můžete zadat VS: číslo objednávky

Chtěla bych vrátit zboží do 14 dnů od koupě. Jak to mám udělat?

Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14denní lhůty (14 kalendářních dnů) od data jeho převzetí (pokud nejde o nákup na firmu). 

Kde najdu reklamační formulář?

Reklamační formulář najdete jednak v e-mailu o potvrzení objednávky a nebo si jej můžete stáhnout zde.

Co dělat v případě, že mi zboží přišlo poškozené?

Při přebrání zásilky si vždy zkontrolujte stav balení a v případě poškození zásilku nepřebírejte. Pokud je ale produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) máte právo nahlásit reklamaci přes reklamační protokol,který jste obdržel v příloze objednávky.

Důležité: Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (GLS/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce.

Nezapomeňte vyfotit i balík a jeho vnitřek, jak bylo zboží zabaleno. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.

Reklamace musí být nahlášena na email info@gastrokuchyne.cz. Bez potřebných podkladů tuto reklamaci neevidujeme.

Provozní doba:

Pondělí - Pátek : 8,00 - 17,00 hod.

Objednávky obdržené do 11,00 hod. se snažíme expedovat již druhý den.

Do balíku nedáváme žádné doklady, faktury zasíláme vždy emailem.

Fakturační a doručovací adresa:

Makeľ Pavol

Hořičky 88

552 05 Hořičky

IČO: 88784177

DIČ: CZ7504288946

Mobil: 731 176 899

E-mail: info@gastrokuchyne.cz

Informace

Často kladené otázky

Neobdržel jsem potvrzení objednávky. Kde je problém?

V mé objednávce jsem nenašel fakturu, můžete mi ji poslat?

Jaké jsou údaje pro platbu převodem?

Kde najdu reklamační formulář?

 

Objednávky
Pavol Makeľ
8,00 - 17,00 hod.
Copyright © 2012–2020 Gastro Makel
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz