- Úvod
- Často kladené otázky
Mohlo nastat několik situací. Buď jste špatně zadali vaší e-mailovou adresu a potvrzení vám tak nemohlo být doručeno, nebo jej váš e-mailový klient přesunul do složky Spam a nebo jste objednávku správně neodeslali. Pokud jste si jisti, že ani jedna z těchto možností nenastala, kontaktujte nás:
info@gastrokuchyne.cz
Zde záleží na tom, zda objednávka obsahuje pouze produkty "Ihned k odeslání" a nebo také produkty "Skladem". Produkty "Skladem" jsou v našem externím skladu a je třeba je připravit k expedici, objednávku tak odesíláme většinou do dvou, maximálně tří dnů. Ostatní objednávky expedujeme okamžitě, nejpozději však do 48 hodin.
Fyzické kopie faktur nezasíláme, šetříme naše lesy. Fakturu v elektronické formě byste ale již měl mít ve vaší e-mailové schránce . Pokud ne určitě se nejprve podívejte do SPAMU.Faktura se odesílá pouze elektronicky 5-7 dnů po odeslání zboží . Pokud jste fakturu přesto neobdrželi kontaktujte nás na emailu: info@gastrokuchyne.cz
Ano, ale pouze v případě, že ještě nebyla odeslána. Pro jakékoliv změny v objednávce nás kontaktujte na 731 176 899 a nebo na e-mailu info@gastrokuchyne.cz
Ano, ale pouze v případě, že ještě nebyla odeslána. Pro stornování objednávky nás kontaktujte
na 731 176 899a nebo na e-mailu info@gastrokuchyne.cz
To bohužel není možné. Mnoho produktů je potřeba totiž nejprve dovézt z našeho skladu. Vždy proto prosím vyčkejte na e-mail / sms upozornění o tom, že si můžete svou objednávku vyzvednout. Vždy tedy vyčkejte na sms, že vaše objednávka je připravena k vyzvednutí.
Produkry označeny jako "Ihned k odeslání expedujeme okamžitě, při zvýšeném počtu objednávek však nejpozději do 48 hodin. Objednávky obsahující alespoň jeden produkt označená "Skladem" expedujeme druhý den, při zvýšeném počtu objednávek však nejpozději do 72 hodin. Je to dáno tím, že tyto produkty máme v externím skladu a je nutné je na expedici připravit.
Náš e-shop nabízí standardní typy plateb. Buď můžete zaplatit bankovním převodem, dobírkou při převzetí zásilky a nebo v hotovsti při osobním odběru na adrese sídla společnosti.
číslo účtu: 255500904/0300 (ČSOB Banka)
VS: vyčkejte na zálohovou fakturu
pokud objednávka spěchá můžete zadat VS: číslo objednávky
Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14denní lhůty (14 kalendářních dnů) od data jeho převzetí (pokud nejde o nákup na firmu).
Reklamační formulář najdete jednak v e-mailu o potvrzení objednávky a nebo si jej můžete stáhnout zde.
Při přebrání zásilky si vždy zkontrolujte stav balení a v případě poškození zásilku nepřebírejte. Pokud je ale produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) máte právo nahlásit reklamaci přes reklamační protokol,který jste obdržel v příloze objednávky.
Důležité: Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (GLS/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce.
Nezapomeňte vyfotit i balík a jeho vnitřek, jak bylo zboží zabaleno. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.
Reklamace musí být nahlášena na email info@gastrokuchyne.cz. Bez potřebných podkladů tuto reklamaci neevidujeme.